Very Important Baby

BEST Baby Shop (Selangor)

Kerana Setiap Detik dengan Bayi Anda amat Berharga

Very Important Baby (VIB) beroperasi sejak tahun 2018, kini mempunyai 10 cawangan di kawasan Klang Valley. VIB merupakan jenama berdaftar di Malaysia dan terus berkembang dari hari ke hari.

VIB merupakan kedai moden yang menjual pelbagai barangan bayi dan ibu, termasuklah formula bayi, lampin bayi, makanan beku, kereta sorong bayi, kerusi kereta bayi, makanan bayi, pakaian bayi, penggalak susu, botol penyusuan dan segala keperluan ibu hamil. VIB memahami keperluan ibu bapa masa kini dan menyediakan semua keperluan yang penting.

Ibu bapa boleh merasa yakin bahawa mereka akan menerima perkhidmatan dan nilai yang terbaik dari VIB. VIB diiktiraf sebagai Pusat Ibu dan Bayi Pilihan No.1 oleh ibu bapa. VIB berusaha untuk menjadikan pengalaman membeli-belah ibu bapa menjadi sesuatu yang menyenangkan dengan menawarkan pilihan terbaik, kualiti, nilai dan perkhidmatan yang terbaik.

Dengan VIB, ibu bapa dapat menikmati pengalaman keibubapaan dengan mudah dan gembira. VIB memberi tumpuan kepada kepuasan pelanggan dan berusaha untuk meninggalkan kesan yang kekal pada pelanggan dengan menawarkan perkhidmatan yang terbaik.

veryimportantbaby.com.my | www.facebook.com/VeryImportantBaby.MY | www.instagram.com/veryimportantbaby.my

 

About Us | Contact Us
@2020 BabyTalkMalaysia.com. All Rights Reserved.