Little Étoile® Organic
Little Étoile® Organic

Little Étoile® Organic

BEST Organic Baby Puree

Truly Tasty, Assuredly Organic

Picking out organic baby food has turned out to be quite a challenge for parents these days, owing to the rampant misuse of the term “organic” by sellers with no proper or creditable certification. Authentically organic baby food is what parents want for their precious growing baby, for it is safer and much more nutritious compared to any other kind of baby food.

Standing out among many kinds of baby food out there is Little Étoile® Organic, the only brand in the market controlled and tested voluntarily for heavy metals and allergens. The Australian Certified Organic brand is committed to just natural, premium whole food ingredients, and stringent quality control to ensure that each and every of their pouches is nutritional and safe. Each and every pouch provides 10-25% of the daily RDI for at least one essential nutrient.

However, it is the outstanding taste and the speed at which babies go through these nutritious pouches, that have led to the 5-star reviews often left by parents for Little Étoile® Organic.

Lovingly curated by an expert team of nutritionists, dietitians and scientists who are also parents at Max Biocare, an Australian healthcare company with 20+ years in pharmaceutical and nutrition science, these pouches have also been awarded “Best Baby Food” in Singapore in recent years.


Puri Bayi Organik TERBAIK

Tersangat Sedap, Pasti Organik

Memilih makanan bayi organik nyata sesuatu yang mencabarkan ibu bapa hari ini, berikutan penyalahgunaan istilah “organik” yang berleluasa oleh penjual yang tidak memiliki pensijilan yang sah, atau boleh diyakini. Makanan bayi organik yang asli adalah makanan yang ingin ibu bapa berikan kepada bayi mereka yang sedang membesar, kerana ia lebih selamat dan lebih berkhasiat berbanding jenis makanan bayi yang lain.

Menonjol di antara pelbagai jenis makanan bayi di luar sana adalah Little Étoile® Organic, satu-satunya jenama yang dikawal di pasaran serta diuji dengan sukarelanya untuk logam berat dan alergen. Jenama yang memiliki Pensijilan Organik dari Australia ini amat komited kepada penggunaan bahan makanan semula jadi yang premium, dan kawalan kualiti yang ketat untuk memastikan setiap pek makanan bayi mereka berkhasiat dan selamat. Setiap pek menyediakan 10-25% daripada RDI harian (pengambilan diet yang disyorkan) untuk sekurang-kurangnya satu nutrien penting.

Walau bagaimanapun, keenakan rasa yang luar biasa, serta kelajuan bayi menghabiskan makanan berkhasiat mereka itu yang menjadi punca ibu bapa sering meninggalkan ulasan 5 bintang untuk Little Étoile® Organic.

Diurus dengan kasih sayang oleh sepasukan pakar pemakanan, pakar diet dan saintis yang juga merupakan ibu bapa yang bertugas di Max Biocare, sebuah syarikat penjagaan kesihatan di Australia dengan pengalaman 20+ tahun dalam bidang farmaseutikal dan sains pemakanan, pek-pek makanan bayi ini juga telah dianugerahkan “Makanan Bayi Terbaik” di Singapura sejak beberapa tahun yang lepas.


最佳有机婴儿果蔬泥

Little Etoile Organic 真正营养美味,真实安全有机

随着父母对于健康饮食认知观念的不断升级,“有机”婴儿食品正成为当代父母的新宠。而虚假“有机”认证的泛滥,成为新手父母们挑选真正“有机”食品的一大难题。真正的“有机”婴儿食品营养更丰富,食用更安全。这就使「Little Etoile® Organic 意童乐®有机果蔬泥」在众多婴儿食品中脱颖而出。婴儿父母们的首要选择是“安全”,Little Etoile® Organic 产品是市场上唯一一款经过多项重金属和敏感源测试的澳洲有机婴儿辅食品牌。

Little Etoile® Organic 意童乐®有机果蔬泥」具备澳洲权威有机认证(Australian Certified Organic,简称ACO) 资质。它采用纯天然高品质有机认证原料配方,生产加工的每道工序均经严格质量管控,确保每一袋有机果蔬泥营养丰富、安全可靠。不同口味的意童乐有机果蔬泥至少为宝宝提供一种所需重要营养素日摄入量的10-25%。不仅让宝宝每一口都吃到满满的营养,另一大亮点是它口感丝滑,美味无比,让宝宝们吃到欲罢不能。它小巧轻便,易于携带,随时随地轻松喂养,备受父母们的青睐与追捧,荣获五星好评。

Little Etoile® Organic 意童乐®」有机蔬果泥有多种口味,每款均由Max Biocare营养师、饮食治疗师和科学家们共同精心研制。Max Biocare 麦克斯拜凯尔®生物有限公司是澳洲资深营养品与药品研发生产企业,在该领域拥有20余年的丰富经验。近年来「Little Etoile® Organic 意童乐®有机果蔬泥」多次在新加坡荣获《最佳婴儿食品》大奖。

Little Etoile® Organic 意童乐®」满足宝宝味蕾,享受营养辅食,宝宝更健康!妈妈更放心!

littleetoile.com | www.facebook.com/LittleEtoileMY | www.instagram.com/littleetoilemy

About Us | Contact Us
@2020 BabyTalkMalaysia.com. All Rights Reserved.