Milna
Milna

Milna

Puff Bayi TERBAIK

Nutrisi Tambahan untuk Bayi

Apabila bayi mencapai umur 6 bulan, susu ibu sahaja tidak akan mencukupi untuk memastikan pertumbuhan yang sihat. Bayi akan memerlukan makanan tambahan yang dapat membekalkan tenaga dan serat untuk menyokong pertumbuhan dan perkembangan optimum mereka.

Milna ialah jenama yang tidak memerlukan pengenalan, kerana ia sentiasa menjadi pilihan utama ibu bapa yang arif yang mahukan yang terbaik untuk bayi mereka. Milna Nature Puffs Organic, iaitu puff bayi berbentuk hati mini amat digemari oleh bayi disebabkan rasanya yang lazat dan perisa semula jadinya. Ia dapat membekalkan pelbagai nutrisi penting untuk menyokong pembesaran dan perkembangan bayi, termasuk vitamin dan mineral seperti kalsium dan zat besi. Ia juga amat sesuai untuk melatih bayi supaya dapat menyuap makanan dengan sendiri.

Milna Nature Puffs Organic boleh didapati dalam tiga varian, iaitu Banana (Pisang), Cheese (Keju), dan Apple & Mixed Berries (Epal dan buah Beri Campuran). Produk makanan bayi pemenang anugerah ini mempunyai sijil pengesahan organik USDA dan juga Indonesia.

milna.com.my | MilnaMalaysia | milna_my

 

About Us | Contact Us
@2020 BabyTalkMalaysia.com. All Rights Reserved.